12 maj 2014

Przerwa

Napływają do mnie pytania czy zamierzam opublikować jakiś rozdział na blogu. Odpowiedź brzmi TAK, tylko... nie teraz. Mam okropny kocioł na studiach, zbliża się sesja, mam na głowie mnóstwo projektów zaliczeniowych i głupich tekstów do napisania. Wakacje chce poświęcić pracy, myślę o jakimś wyjeździe za granicę, więc podejrzewam, że nie będę miała czasu na pisanie. Muszę iść do pracy, bo chce załatwić sobie mieszkanie, bliżej uczelni, bo na dojazdy marnuje jakieś trzy godziny dziennie, co jest naprawdę uciążliwe. Więc jeśli dobrze pójdzie, będę miała własne mieszkanko, własny komputer i chociaż dwie osoby, które będą chciały czytać moje wypociny, to wrócę. W październiku. Bardzo Was przepraszam i jeśli pomyślicie "Cholera, ta laska z nami pogrywa! Nie będę tyle czekać na jakiś głupi rozdział, w sieci jest pełno innych opowiadań"- zrozumiem. Będzie to cena jaką zapłacę za nieregularność z jaką publikowałam na blogu. Zresztą i tak już jakaś połowa czytelników odeszła. Jest mi przykro, ale to rozumiem. Za błędy się płaci. Wiem, że proszę o wiele, każąc Wam tyle czekać, ale jeśli ktokolwiek zechce tu wrócić w październiku, będzie mi ogromnie miło. Mam nadzieję, że zrozumiecie i że jednak ktoś ze mną zostanie. Jeśli nie, opowiadanie zakończy się w tym momencie, niestety. Ale pretensję będę miała tylko do siebie.
Do zobaczenia (mam nadzieję) w październiku! ;)

+Dziękuje za całego serca za ponad 50 tysięcy wyświetleń. Dla mnie to sukces życia!

31 komentarzy:

  1. ja jestem tu cały czas i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. wiem jak to jest na studiach bo sama mam teraz mnóstwo do pozaliczania...w każdym razie rozumiem cię i czekam na październik
    kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamyyyyyy
    Chodźbyś miała rok nie dodawać, ja będę czekać (:
    /precelek

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście będziemy czekać na następny rozdział!
    Believe. xxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku...NAPRAWDĘ NIE MUSISZ NAS PRZEPRASZAĆ !
    Jesteś na studiach.To twoja przyszłość , która jest z pewnością 1000 razy ważniejsza od opowiadania.
    Jestem pewna że ci prawdziwi czytelnicy zostaną z tobą mimo wszystko:)

    No cóż , pozostaje mi tylko czekać do października :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem cały czas z toba,rozumiem Cię,bo przecież jest też życie realne:) Ale poczekam cierpliwie na twoje rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę czekać na rozdział tak długo aż nie będziesz miała czasu go napisać :) Jest za dobre i za bardzo je polubiłam, żebym zrezygnowała z czekania. Nawet do października, bo przecież to normalne, że masz swoje życie prywatne i chyba każdy to rozumie. Pozdrawiam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja będę czekała :D Nie musisz się martwić bo blisko października będę promowała twojego bloga :* /Alexandra z aska :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na pewno poczekam. nie warto kończyć tej historii w takim momencie! długo czekałam na jakąś notkę informacyjną od Ciebie, ale opłacało się :) co z tego, że będzie trzeba czekać? to tak jak z czekaniem aż nowy film wejdzie do kina, lub pojawi się nowa książka.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że uda Ci się wszystko uporządkować i wrócić do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na coś takiego. Warto czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie wiem czym ja się zajmę do tego października, ale poczekam ile będzie trzeba, bo na dalszy ciąg Twojej opowieści warto ;) Twoja przyszłość jest najważniejsza, a blog to tylko taka dodatkowa praca, którą wykonujesz, jeżeli masz na to czas i to jest absolutnie zrozumiałe. Trzymam kciuki za sesję i pracę i w ogóle wszystko i uzbrajam się w cierpliwość :) Moje nowe hasło: Byle do października :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie byłabym prawdziwą zwolenniczką twojego opowiadania,gdybym nie zaczekała.pisanie to ma być przyjemność,a nie obowiązek,więc wracaj kiedy tylko będziesz mogła,jak widzisz jest nas tutaj więcej niż dwóch :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podejrzewam, że jest mi równie przykro co Tobie, jednak nie mam prawa wymagać od Ciebie dodawania rozdziałów więc nie będę ci robić wyrzutów. Od samego początku, kiedy tylko przeczytałam 1 rozdział na Twoim blogu byłaś jedną z moich ulubionych pisarek/bloggerek. Mimo wszystko to się nie zmieniło. Ja nadal będę czekać, nawet jeśli rozdział miałby się pojawić na Boże Narodzenie.

    P.S. Chcę Ci życzyć powodzenia przy sesji i wszystkim do czego go potrzebujesz. I nie musisz się martwić ilością czytelników bo jestem pewna, że na pewno będziesz miała dla kogo pisać po powrocie. <3

    -M.

    OdpowiedzUsuń
  13. No pewnie, ze będziemy czekać. Szkoda by bylo żeby takie fajne opowiadanie sie skonczylo w takim momencie! Czekam do października :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Grunt to szczerość, c'nie? Więc będę szczera.
    Historia opisana na tym blogu jest intrygująca i świetnie napisana, tak żeby czytelnik cały czas plątał się w domysłach. Ale tak mała częstotliwość dodawania rozdziałów sprawia, że podekscytowane oczekiwanie na nowy rozdział się nudzi i staje irytujące, a po pewnym czasie człowiek stwierdza, że nie warto wchodzić na bloga, bo i tak nic nowego nie ma.
    W sumie zazwyczj kiedy przez więcej niż 2miesiące nie ma nic nowego na blogu, to usuwam z zakładek i nie wchodzę, ale tak jakoś ten się zawieruszył i jest.
    Do października jest 5 miesięcy tak? No to czekam.
    @husaria1698

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście że będę czekać.Historia jest bardzo ciekawa i mogę czekać nawet do października i nie przepraszaj każdy ma swoje sprawy które musi załatwiać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że wrócisz :) Nawet jeśli dopiero w październkiu :) Twoje opowiadanie jest hmm... inne? w dobrym tego słowa znaczeniu oczywiście ;) Czekam z niecierpliwością :)
    Do napisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bede czekac tyle ile bedzie trzeba bo Twoj blog jest swietny <3 a wiec powodzenia na sesjach i dozobaczenia w pazdzierniku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę czekać z niecierpliwością i powodzenia w szukaniu pracy i reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście ze poczekam ten blog jest świetny :D Powodzenia życzę :D Do zobaczenia w październiku :* Pozdrawiam. Kc <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje opowiadanie jest jednym z tych dobrze napisanych, ciekawych, BEZ BŁĘDÓW (bardzo to cenię w blogach) i inteligentnych. ŚWIETNY!
    Oczywiście, że życie prywatne jest ważniejsze od bloga, dlatego będę czekała z niecierpliwością. Blog mnie zaintrygował, jestem ciekawa kim jest Harry i jak to wszystko się skończy.
    Lo nie jest bohaterką jak takie w stylu "jestem taka nieśmiała, nie mam przyjaciół bla bla bla". Jest niezależna, mocno stąpa po ziemi i zaakceptowała siebie.
    "Pragnienie bliskości jest w nas naturalnie zakorzeniona, ale to w samotności odnajdujemy siebie. Każdy jej czasem potrzebuje. Bo w tych chwilach osiągamy absolutny spokój wewnętrzny, odzyskujemy indywidualność, składamy swoje życie w całość. I te chwile, w których zapominamy, że wszystko wokół się wali. Te chwile, w których znowu czujemy beztroską dziecięcą radość. To właśnie te chwile dają nam siłę. " <3
    Życzę powodzenia na egzaminach. <3
    I nie zostawiaj nas, czekamy. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałam cię do Liebster Blogger Award :)
    Szczegóły tutaj---> http://onedirection1d-pain-and-payne.blogspot.com/2014/08/liebster-award-no-4-iii-wielka-fiesta.html
    Pzdr. <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Hejo ! Przeczytałam ... nie muszę zmienić jak zaczynam pisać coś na nowym blogu . Noto Hej jestem tu nowa i mam nadzieję że już w tym miesiącu ( październik ) dodasz nowy rozdział !
    Pozdrawiam i weeny
    Ciemność :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! Myślałam, że od maja do października to jest tak długi okres, że nie wytrzymam...A tu taka niespodzianka! Nie spodziewałam się, że tak szybko minie to moje oczekiwanie :) Oczywiście co jakiś czas wchodziłam, żeby się upewnić, że na pewno twój blog jeszcze tu jest...No i jest i to jest cudowne! Liczę na to, że nie zniechęciłaś się do napisanie tej historii do końca :) Oczywiście poczekam ile jeszcze będzie trzeba, ale piszę bo chciałabym żebyś wiedziała, że są tu jeszcze osoby, które czekają :)
    Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Październik , październik , październik. Od teraz uwielbiam październik. Nareszcie. Bardzo szybko minął mi ten okres oczekiwań. Nie wiem który raz od nowa czytałam te opowiadanie. Zawsze te same momenty sprawiały ,że na mojej twarzy pojawia się uśmiech. A teraz tylko czekać. Czekać na nowy post na tym blogu. A więc czekam. Mam nadzieję, że pamiętasz <3
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na nowe FF o Harry'm które może cię zainteresować! Z góry przepraszam za spam ! Link: http://love-a-little-better-harry-styles.blogspot.com/
    -Jest w środku Styles? -jeden z chłopaków stojących w grupie odwraca się do mnie i rzuca szluga na ziemię, gasząc go butem.
    -Nie wiem. -odpowiadam, a chłopak śmieje się i wchodzi do środka.
    -Grace? -pyta dziewczyna o kruczoczarnych włosach, która przed chwilą mi się przyglądała. Odwracam się do niej przodem i dokładnie ją ilustruję.
    -Steph? -pytam chcąc się upewnić, że to naprawdę ona. Obawy znikają gdy dziewczyna podbiega do mnie i dosłownie rzuca się na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. 2015 czy dodasz? Zrozum ze my to Kochamy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. dodasz nowy??

    OdpowiedzUsuń